50% ZĽAVA NA AMINO & PILULKY PRE ZDRAVIE + 30% ZĽAVA NA CELÝ NÁKUP! | POUŽITE KÓD: ZLAVA

Help Centre

Select a topic

    Môj Účet

    Registrácia je jednoduchá!

    Stačí prejsť na našu stránku registrácie a pripojiť sa k našej Myprotein komunite. Dostanete tak každodenné tipy na výživu, rady do posilňovne a prístup k najlepším športovým výživovým doplnkom

    Je veľmi jednoduché zmeniť si informácie o vašom účte – či sú to detaily k platobným kartám, heslo alebo správy.

    Prihláste sa do vášho účtu a uvidíte všetky možnosti, ktoré si môžete zmeniť.


    Vôbec sa nemusíte obávať. Sme v súlade s DPA, čo znamená, že nám záleží na tom, aby boli všetky vaše informácie v úplnom bezpečí.

    Pre viac informácií si prečítajte naše zásady ochrany osobných údajov.


    Nebojte sa, môžete si ľahko resetovať svoje heslo behom krátkej chvíle. Stačí prejsť na prihlasovaciu stránku a kliknúť na 'Zabudli ste heslo?'

    Ak nechcete dostávať naše exkluzívne ponuky a propagačné akcie, môžete sa prihlásiť do vášho účtu a vybrať možnosť 'Nastavenie Emailov'.

    Nezabudnite, že sa môžete kedykoľvek rozhodnúť opätovne sa prihlásiť na odber! 


    Objednávky

    Všetky zásoby Myprotein závisia na dostupnosti. Chceme, aby ste mohli bez problémov objednávať a dostávať výrobky, ktoré máte tak radi. Vždy sa vás snažíme informovať o tom, či je daná položka práve na sklade.

    Môže však nastať neočakávané oneskorenie, a ak sa to stane, budeme vás kontaktovať, aby ste boli informovaní.


    Nikdy nebudeme stáť v ceste medzi vami a vašimi obľúbenými produktmi – môžete si ich ľahko objednať on-line. Dokonca vám po dobu 60 minút podržíme všetky položky v košíku pre prípad, že by ste dočasne opustili našu stránku! 

    Nájdite si požadované produkty a pridajte ich do košíka. V prípade, že si chcete pozrieť ďalšie produkty, môžete pokračovať v nakupovaní. Ak však máte všetko, čo ste chceli, tak môžete rovno pokračovať k platbe. 

    Váš účet zobrazí vaše uložené adresy a možnosti platby, čo umožňuje rýchle a jednoduché dokončenie objednávky.

    Skontrolujte, či všetko sedí a môžete pokračovať. Hotovo! Po odoslaní objednávky vám pošleme e-mail.


    Samozrejme! Stačí kliknúť na ikonku košíku v hornej časti stránky a uvidíte v ňom všetky položky, ktoré ste si vybrali. 

    Kliknite na tlačidlo '+' pre prípad, že chcete objednať väčšie množstvo danej položky alebo na tlačidlo '–', ak ste zvolili príliš veľký počet. Ak chcete úplne odstrániť danú položku, kliknite na tlačidlo 'x'.


    Pravdaže! Doručovaciu adresu si môžete vybrať vo fáze platby. Vaša objednávka bude mať automaticky predvolenú vašu uloženú adresu, ale môžete si vytvoriť aj novú.

    Zadajte novú doručovaciu adresu a zvoľte možnosť 'Pridať novú adresu'.


    Akonáhle bude vaša objednávka na ceste, pošleme vám e-mail! Môžete si taktiež pozrieť jej stav po prihlásení do vášho účtu.

    Okrem toho odosielame všetky zásielky riadne a dbáme na to, aby ste čo najrýchlejšie dostali to, čo potrebujete.

    Pomocou sledovania vášho účtu budete mať skvelý prehľad o všetkých vašich objednávkach.

    Akonáhle sa prihlásite, uvidíte každú jednotlivú objednávku, ktorú ste vytvorili. Zvoľte tú, o ktorej sa chcete dozvedieť viac a zobrazia sa vám všetky potrebné informácie.

    Hneď, ako bude objednávka na ceste, pošleme vám e-mail!

    Na vašom účte sa zobrazia všetky objednávky, ktoré ste vytvorili.

    Kliknite na objednávku, o ktorej sa chcete dozvedieť viac. Ak bola objednávka odoslaná s funkciou sledovania, budete ju môcť sledovať priamo z vášho účtu.

    Pomocou e-mailu, ktorý sme vám odoslali v súvislosti s odoslaním objednávky, vám tiež oznámime, kedy môžete očakávať jej doručenie.

    Nenašli ste informácie, ktoré potrebujete? Pošlite správu nášmu tímu v zákazníckom servise, zatiaľ čo ste prihlásení.


    Je nám ľúto, že chcete zrušiť objednávku.

    Môžeme vám pomôcť s niečím, aby ste ju nemuseli zrušiť? Môžete sa obrátiť na náš tím zákazníckeho servisu prostredníctvom vášho účtu.

    Ak nie, zvoľte objednávku, ktorú si požadujete zrušiť. Môžete zrušiť odoslanie jednotlivých položiek alebo celej objednávky. 

    Odošleme vám e-mail do jednej hodiny a informujeme vás o stornovaní. 

    Ak stornovanie zlyhá, je to kvôli tomu, že objednávka sa pripravuje na odoslanie. Položky, ktoré máme na sklade, sú spracované rýchlo, aby sme mohli našim zákazníkom doručiť produkty bezodkladne.

    Prečítajte si naše Reklamačné Podmienky, ktoré vám pomôžu vrátiť objednávku

    Po zadaní objednávky nemôžeme vykonať žiadne zmeny.

    Ak sa pokúšate zrušiť objednávku, aby ste mohli vytvoriť novú, musíte sa prihlásiť do vášho účtu.

    Vyberte si objednávku, ktorú chcete zrušiť a zobrazia sa vám možnosti zrušenia jednotlivých položiek alebo celej objednávky.

    Odošleme vám e-mail do jednej hodiny a informujeme vás o stornovaní. Prosíme, nevytvárajte novú objednávku, dokým sa vám neozveme.

    Nemajte obavy, môžete skúsiť stornovať danú položku vo vašom účte.

    Budete musieť kliknúť na položku a vybrať možnosť zrušenia. Odošleme vám e-mail do jednej hodiny a informujeme vás o stornovaní.

    Ak už nie je možnosť stornovania, objednávku nám môžete vrátiť. Prečítajte si naše Reklamačné Podmienky a zistite, ako postupovať.

    Potrebujete pomoc? Môžete sa obrátiť na náš tím zákazníckeho servisu prostredníctvom vášho účtu.


    Ospravedlňujeme sa, že sa to stalo! 

    Prosíme, kontaktujte nás a povedzte nám viac, aby sme sa na to mohli pozrieť.

    Ak ešte predtým, než nás budete kontaktovať, nájdete informácie, ktoré uvádzame nižšie, veľmi to pomôže urýchliť riešenie daného problému. Ak tieto informácie nemôžete nájsť, nevadí. Akonáhle sa spojíme, pomôžeme vám.

    1. Číslo objednávky

    2. Názov produktu

    3. Detaily o chybe

    4. Obrázky, na ktorých je možné vidieť chybu (ak je to možné)

    Akonáhle sa pozrieme na chybu, pošleme vám e-mail s výsledným riešením.


    Naše výrobné zariadenie je nezávisle certifikované voči British Retail Consortium Global Standard for Food Safety (Norma Britského maloobchodného konzorcia o bezpečnosti potravín) a začiatkom tohto roka dosiahlo stupeň Double A – najvyšší dosiahnuteľný stupeň, ktorým zaručujeme, že pracujeme s vynikajúcimi výrobnými postupmi.

    Všetky sťažnosti berieme vážne a sme odhodlaní chrániť našich cenných zákazníkov. 

    Ak máte obavy ohľadom kvality niektorého z našich produktov, prosíme, obráťte na náš tím zákazníckeho servisu

    Ak ešte predtým, než nás budete kontaktovať, nájdete informácie, ktoré uvádzame nižšie, veľmi to pomôže urýchliť naše zistenia.

    1. Číslo objednávky

    2. Názov produktu

    3. Číslo šarže

    4. Dátum spotreby

    5. Obrázky (ak je to možné)

    6. Stručné zhrnutie, ktoré podrobne opisuje danú sťažnosť

    Prosíme, uchovajte si produkt, kým nebudete hovoriť s naším tímom, ktorý vám povie, či ho budeme ešte potrebovať na ďalšie preskúmanie.


    Ospravedlňujeme sa, niekedy sa môže niečo stať, avšak nemusíte sa obávať, pretože vám radi pomôžeme. Prosíme, pošlite nám správu prostredníctvom vášho účtu.

    Budeme potrebovať nasledujúce informácie:

    1. Číslo objednávky

    2. Akú nesprávnu položku ste dostali

    3. Akú položku ste si objednali

    Akonáhle sa pozrieme na to, čo sa stalo, pošleme vám e-mail s výsledným riešením.



    Sme hrdí na naše produkty a veľmi nás mrzí, že ste vo svojej objednávke dostali nejakú poškodenú vec.

    Niekedy sa môže niečo stať, avšak nemusíte sa obávať, pretože vám radi pomôžeme. Prosíme, pošlite nám správu prostredníctvom vášho účtu.

    Prosíme, nezahadzujte poškodený predmet. Môžeme vás požiadať o fotografie, kde bude vidno poškodenie, aby sme zabezpečili zabránenie výskytu rovnakej chyby v budúcnosti.

    Akonáhle zistíme, čo sa stalo, pošleme vám e-mail s výsledným riešením.


    Všetky zásielky odosielame riadne, pretože dbáme na to, aby ste čo najrýchlejšie dostali to, čo potrebujete.

    Vo vašom e-maile o potvrdení odoslania objednávky je zobrazený zoznam položiek, ktoré sme odoslali. Ak chýbajúca položka nie je v zozname, budete musieť ešte chvíľu počkať na jej doručenie.

    Ak bola položka odoslaná, pošlite správu nášmu tímu zákazníckeho servisu prostredníctvom vášho účtu a oni vám s radosťou pomôžu.


    Platba a Zľavy

    Ponúkame rôzne on-line platobné metódy, aby naši zákazníci mali ľahký prístup k najlepším športovým výživovým doplnkom.

    Momentálne sú k dispozícii nasledujúce možnosti: 

    • On-line platba platobnou kartou

    • On-line platba prostredníctvom služby PayPal

    • On-line platba prostredníctvom služby TrustPay

    Pri platbe si môžete vybrať váš preferovaný spôsob. Vzhľadom na to, že máme vysoké nároky na vašu ochranu, budete čeliť validácii a schváleniu ako z našej strany, tak aj zo strany emitenta karty.

    Je to len kvôli tomu, aby sme mohli udržať údaje našich zákazníkov v bezpečí!


    Každá objednávka určená na doručenie mimo územia Spojeného kráľovstva môže zahŕňať dovozné clá a dane (vrátane DPH).

    Odporúčame vám, aby ste sa obrátili na miestny colný úrad, pretože colné politiky a predpisy sa v jednotlivých krajinách značne líšia.

    Pre viac informácií môžete navštíviť aj stránky Ministerstva financií Slovenskej republiky. 

    Ak sa zobrazí veta 'Problémy s platbou', budete pravdepodobne zmätení. Nemusíte mať žiadne obavy. Dá sa to jednoducho vyriešiť a my vám hneď odošleme objednané produkty!

    Pred opätovným zadaním údajov o karte by ste mali skontrolovať jej dátum exspirácie a správnosť fakturačnej adresy. Taktiež odporúčame skontrolovať disponibilný zostatok na účte.

    Ak ste všetky údaje o karte vyplnili správne a na vašom bankovom účte máte dostatok finančných prostriedkov, je možné, že pre danú platobnú kartu nemáte aktivovanú on-line platobnú službu. Prosíme, skontaktujte svoju banku, aby ste zistili stav tejto služby a ak je to potrebné, aktivujte si možnosť platby on-line. Túto záležitosť môžete zvyčajne vyriešiť jednoducho cez telefón.

    Ak ste vykonali všetky kroky a napriek tomu nemôžete problém vyriešiť, obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý vám rád pomôže. 

    Po zadaní objednávky bude platba vo vašom účte zobrazená ako čakajúca, až kým vám produkty neodošleme.

    Čakajúca transakcia znamená, že platba, ktorú ste zadali, bola autorizovaná a čaká sa na jej schválenie.

    Ak chcete pridať nové údaje o platbe, budete to musieť urobiť až vo fáze platby za objednávku. 

    Po zadaní objednávky sa vaše nové údaje o platbe automaticky uložia. To znamená, že nabudúce si môžete svoje obľúbené doplnky objednať ešte jednoduchšie.

    Radi vám zjednodušujeme veci čo najviac ako to ide, vrátane rôznych zliav na vaše obľúbené športové doplnky výživy.

    Ak máte vybrané všetky položky v košíku, napíšte váš kód do políčka s označením 'POUŽITE ZĽAVOVÝ KÓD'. Kliknutím na funkciu 'POUŽIŤ KÓD' využijete zľavu.

    Ak zadaný kód nefunguje, budete musieť skontrolovať, či sa nepokúšate použiť viac ako jeden zľavový kód. Vždy môžete uplatniť len jeden kód na jednu objednávku. Pre viac informácií si prečítajte sekciu Myprotein Zľavové Kódy & Poukážky

    Stále máte nejaké nejasnosti? Môžete sa obrátiť na náš tím zákazníckeho servisu prostredníctvom vášho účtu.

    Je nám ľúto, že váš kód nefunguje. Skontrolujte, prosím, či sa nepokúšate použiť viac ako jeden kód na objednávku, alebo či je daný produkt na našom liste produktov, na ktoré sa akcia nevzťahuje.


    Pozrite sa na náš zoznam výnimiek a skontrolujte, či sa tam nachádza produkt, na ktorý vám nejde aplikovať extra zľavu.


    Ak zľavový kód nie je ovplyvnený niektorými z vyššie uvedených problémov, obráťte sa na náš zákaznícky servis prostredníctvom svojho účtu.

    Získajte 10€ kredit za každé úspešné odporúčanie a vaši priatelia dostanú zľavu 30% na objednávku!

    Prihláste sa do vášho účtu a kliknite na 'Pozrite sa na detaily' v sekcii 'Vaše odporúčania' a zistite, ako môžete postupovať. 

    Doručenie

    Po odoslaní objednávky vám okamžite pošleme e-mail, aby ste vedeli, kedy vám bude objednávka doručená.

    V prípade, že zásielka je sledovaná, môžete použiť odkaz, ktorý je uvedený vo vašom e-maile alebo vo vašom účte a zistíte tak, kde sa vaša objednávka práve nachádza.

    Hľadáte potvrdenie o doručení zásielky vo vašej schránke? Váš balík možno zostal na inom bezpečnom mieste, ako napríklad u suseda alebo v miestnom sklade.

    Naša sekcia Doručovacie Informácie vám môže poskytnúť viac informácií o cenách a rýchlostiach doručenia.

    Ak potrebujete nahlásiť objednávku ako stratenú, prosíme, kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu prostredníctvom vášho účtu.

    Všetky naše možnosti doručenia môžete nájsť v sekcii Doručovacie Informácie.

    V našej sekcii Doručovacie Informácie to zaručene nájdete! Uvidíte, ako dlho potrvá balíku, kým príde do akéhokoľvek miesta na svete!

    Nie, žiadna dovozná daň do Slovenskej republiky vám nebude účtovaná.

    V prípade iných miest doručenia je to možné. Každá objednávka určená na doručenie mimo územia Spojeného kráľovstva môže zahŕňať dovozné clá a dane (vrátane DPH). Príjemca zásielky bude musieť zaplatiť všetky potrebné poplatky pred jej prijatím.

    Keďže nemáme kontrolu nad týmito poplatkami, nedokážeme odhadnúť, aké budú náklady v prípade iných krajín.

    Pre viac informácií môžete navštíviť aj stránky Ministerstva financií Slovenskej republiky.

    Nemajte obavy, ak sa vaša objednávka nezmestí do poštovej schránky, alebo ak bude potrebný podpis pri prevzatí. V akomkoľvek z daných prípadov dostanete oznámenie o uložení zásielky.

    Toto oznámenie je od kuriéra a nesie informáciu, kde je vaša zásielka uskladnená a ako ju môžete vyzdvihnúť.

    Vrátenie a Refundácia

    Prosíme, prečítajte si našu sekciu Reklamačné Podmienky pre viac informácií.

    Ak sa v tejto sekcii nedozviete, čo ste chceli, náš tím zákazníckeho servisu vám rád pomôže. Môžete sa na nás obrátiť prostredníctvom vášho účtu.

    Snažíme sa, aby boli veci čo najmenej komplikované. Stačí sa prihlásiť do vášho účtu aby ste kontaktovali náš tím zákazníckeho servisu a oni sa postarajú o všetko ostatné. 

    Budete im musieť povedať dôvod vrátenia, aby mohli zvážiť to najlepšie riešenie. 

    Prosíme, prečítajte si našu sekciu Reklamačné Podmienky pre viac informácií.

    Chceme, aby si všetci naši zákazníci boli spokojní s produktmi. Ak spokojní nie ste, môžete nám objednávku poslať naspäť.

    Budeme chcieť len to, aby ste nám túto skutočnosť oznámili maximálne do 14 dní od prijatia objednávky. Taktiež sa uistite, že produkty ešte neboli otvorené.

    Ak chcete bezpečne objednávku vrátiť, prosíme, prihláste sa do vášho účtu a kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu. 

    Náš tím zákazníckeho servisu vám odošle všetky informácie, ktoré budete potrebovať. Ak potrebujete, môžete si ešte prečítať našu sekciu Reklamačné Podmienky.

    Akonáhle obdržíme vašu zásielku, skontrolujeme dôvod vrátenia a oznámime vám, ako budeme ďalej postupovať.

    Mali by ste dostať e-mail ohľadom akéhokoľvek prijatého opatrenia.

    Vaše peniaze by sa vám mali vrátiť na účet do 5 pracovných dní, a pošleme vám aj e-mail s oznámením, že sú na ceste!

    Ak neobdržíte vašu refundáciu do 10 dní od prijatia nášho e-mailu, budete musieť kontaktovať náš tím zákazníckeho servisu prostredníctvom vášho účtu.


    Chceme aby ste boli pokojní, keď sa rozhodnete nakúpiť u nás, a preto sme rozšírili naše zásady, čo sa týka návratnosti pre pokrytie vianočného obdobia.

    Budete mať možnosť do 31/01/2019 vrátiť všetky oblečenie, zväzky alebo sviatočné výrobky pre objednávky umiestnené medzi 31/10/18 - 24/12/18.

    Jediné, čo žiadame, je, že položka (y) sú nedotknuté. To znamená, že sú neotvorené, v pôvodnom obale a akékoľvek maloobchodné pečate sú neporušené.

    Upozorňujeme, že nevraciame poštovné za vrátenie nežiaduce položky alebo objednávky. Ak chcete zabezpečiť návrat, prihláste sa k svojmu účtu a kontaktujte náš tím pre zákaznícke služby.

    Webstránka

    Prosíme, pozrite si našu sekciu Podmienky & Práva

    Ak máte problémy s prístupom do pokladne alebo akejkoľvek inej časti našich webových stránok, prosíme, ihneď kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu, aby sme vám pomohli nájsť riešenie! 

    Prosíme, pozrite si našu sekciu Ochrana Osobných Údajov & Zabezpečenie

    Poradenstvo Ohľadom Produktov

    Tieto informácie sú veľmi variabilné a budú sa líšiť od produktu k produktu. 

    V prípade produktov na báze aminokyselín, ako sú BCAA (aminokyseliny s rozvetveným reťazcom) a L-glutamín, sú tieto údaje zobrazované v tabuľke nutričných informácií. V prípade produktov, ako je Impact Whey Protein, je možné zobraziť úplný aminokyselinový profil prostredníctvom odkazu umiestneného pod obrázkom v ľavej časti na stránke produktu.  

    Upozorňujeme, že poskytovať tieto informácie na našej stránke nie je povinnosťou, avšak ak tieto informácie nenájdete, na základe vyžiadania sa spoločnosť Myprotein bude zaoberať externými testovacími postupmi.  


    Naše Omega 3 sa získavajú zo zdrojov mastných rýb. Tie môžu zahŕňať makrelu, lososa a sardinky (nie sú však výlučne obmedzené len na tieto druhy rýb). 


    Náš Impact Whey Protein sa získava filtráciou srvátkového roztoku.

    Spoločnosť Myprotein aktívne vyrába produkty zo surovín a zdrojov, ktoré nie sú GMO. 

    Alkohol sa nepridáva priamo ako surovina do žiadneho z našich výrobkov, avšak niektoré arómy a farbivá sú založené na báze alkoholových prípravkov. 

    Naše výrobky sú stále vhodné do diét so zakázaným požívaním alkoholu. Ak potrebujete akékoľvek objasnenie v tejto veci, obráťte sa na náš tím zákazníckeho servisu prostredníctvom vášho účtu. Radi vám pomôžeme. 

    V súčasnosti sa žiaden z našich produktov nedá klasifikovať ako Kosher. Náš sortiment vegetariánskych produktov je však Halal. 

    Naše BCAA sú získavané z rôznych zdrojov v závislosti od ich vhodnosti do diéty a prísad. Vegánske BCAA sú získavané z fermentovaných sacharidov (ako je napríklad kukurica), nevegánske BCAA sú dostupné v syntetickej a nesyntetickej forme, pričom tá druhá pochádza z prirodzene vysokých zdrojov BCAA (zvieracie perie).

    Hlavný rozdiel medzi Impact Whey Proteínom a Impact Whey Izolátom je v ich obsahu tuku a bielkovín: Impact Whey Protein má o niečo nižší obsah bielkovín a vyšší obsah tuku. Naopak, Impact Whey Izolát obsahuje viac bielkovín a menej tuku. 

    Naše výrobky obsahujú želatínu získanú buď zo zdrojov hovädzieho mäsa (dobytok) alebo bravčového mäsa (ošípaná). Vegetariánske alternatívy k želatíne sa používajú tam, kde je to možné. Tieto informácie sú jasne uvedené v zozname ingrediencií na jednotlivých stránkach produktov a na ich baleniach.

    V súčasnosti nie sú tieto informácie pre naše produkty dostupné. 

    No matches were found. Please refine your search.

    Still need help?

    Nedostupný

    Live Chat

    2019 © 2018 The Hut.com Limited, spoločnosť registrovaná v Anglicku a Walese (číslo spoločnosti 05016010) so sídlom na adrese Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport, M90 3DQ.

    Pay securely with
    Visa Electron Visa Paypal Mastercard Maestro Amex