Reklamačné Podmienky

Reklamačné podmienky sú v súlade s našimi Podmienkami Predaja. Vyhradzujeme si právo na zmenu tohto protokolu kedykoľvek. Tento protokol bol naposledy aktualizovaný 02/07/2012.

Keď vám dorazí objednávka, prosím skontrolujte ju čo najskôr po obdŕžaní a vždy pred použitím. Ak sa vyskytli nejaké chyby, prosím nahláste nám ich čo najskôr, aby sme tieto problémy mohli začať vyšetrovať.

Predtým než sa budete snažiť vrátiť nám položku, alebo objednávku, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis a požiadajte ich o reklamačné číslo. Bez reklamačného čísla je to veľmi zložité spracovať váš navráť produktov čo môže znamenať, že celý proces bude trvať ešte dlhšie.

Vaše zákonné práva

Náš reklamačný protokol nemá vplyv na vaše zákonné práva.

Pre viac informácií o vašich ďalších zákonných právach, navštívte prosím webovú stránku vlády Spojeného Kráľovstva na: www.direct.gov.uk

Môžem vrátiť tovar?

Máte 14 dní na zrušenie objednávky v rámci nášho 14 dňového reklamačného obdobia, ktoré začína od dňa kedy dostanete zásielku. Všetky položky musia byť vrátené nepoužité a v pôvodnom obale, tak ako vám prišli.

Ak ste už vrátili položku pre hocijaký dôvoď, a dostali ste náhradu, potom tiež máte právo zrušiť náhradný produkt do 7 dní. Toto právo sa začína dňom nasledujúcim po prijatí tovaru. Refundácia bude spracovaná keď prijmeme náhradný tovar naspäť.

Čo ďalej? Pozrite si nižšie uvedené kroky, pre viac informácií o tom ako vrátiť tovar naspäť.

Čo mám robiť, keď som dostal nesprávnu položku?

Ospravedlňujeme sa, ak ste dostali nesprávnu položku omylom. Nie je to bežné a chceme to napraviť tak rýchlo ako to je možné.

Skúmame každý prípad zvlášť, keď zvažujeme návrat výrobku; v niektorých prípadoch požadujeme extra informácie ako sú napr. fotky, aby sme mohli zvoliť ten najlepší postup. Našim cieľom je, aby sme túto situáciu vyriešili čo najlepšie a najrýchlejšie.

Čo mám robiť, keď moja položka je poškodená?

Prijmite prosím naše ospravedlnenie, ak ste obdŕžali tovar, ktorý je poškodený. Chápeme, ako frustrujúce to môže byť a preto to chceme vyriešiť tak rýchlo ako je to možné.

Ak si myslíte že, položka je poškodená, prosím kontaktujte nás. Budeme potrebovať, aby ste nám povedali kde je presne chyba a čo najskôr po zistení závady, my vám poradíme čo robiť ďalej.

Môžete nás kontaktovať pomocou vášho online účtu. Priložte prosím fotky zobrazujúce poškodenie do správy. Člen nášho tímu preskúma podrobnosti a ponúkne vám najlepšie riešenie.

Ako môžem nahlásiť chybu s mojim produktom?

Naším cieľom je zabezpečiť vysoký výrobný štandard, ktorý sa vzťahuje na každú Myprotein objednávku, avšak z času na čas môže dôjsť k problémom.

Prijmite prosím naše ospravedlnenie, ak si myslíte, že nastala chyba s položkou, berieme všetky sťažnosti týkajúce sa kvality našich výrobkov vážne a budeme musieť vyšetriť váš problém podrobnejšie.

Aby sme tento problém mohli vyriešiť, žiadame vás, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom svojho online účtu. Uveďte, prosím podrobnosti o poruche a pokiaľ je možné priložte obrázky k vašej správe.

Naši kontrolóri kvality preskúmajú vašu správu a budú sa snažiť vyriešiť problém do 24 až 48 hodín. Vezmite prosím na vedomie, že niektoré prípady môžu trvať dlhšie.

Ako môžem zariadiť návrat?

Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis tím na 0845 094 9889, pre zabezpečenie návratu.

Budeme potrebovať vaše číslo objednávky, položku ktorú chcete vrátiť a dôvod vrátenia. Po obdŕžaní týchto informácií vám poskytneme unikátne reklamačné číslo a všetky potrebné informácie, aby sme mohli zabezpečiť návratnosť.

Prosím, zabaľte položku bezpečne a uistite sa že reklamačný formulár je vo vnútri.

Budeme od vás potrebovať doklad o poštovnom doručení po odoslaní tovaru k nám. Doklad o poštovnom nebude nič stáť, ale bez neho nemusíme byť schopní spracovať refundáciu alebo náhradu v prípade ak sa položka stratí v tranzite.

Ak ste požiadali o výmenu a daný tovar už nie je k dispozícií, tak vám pošleme refund naspäť na pôvodný účet, ktorý bol použitý na nákup tovaru.

Každú položku, ktorú ste prijali a potom vrátili, je na vašej zodpovednosti, až pokým zásielka nepríde k nám do skladu. Preto sa uistite, že výrobky, ktoré nám posielate naspäť prostredníctvom doručovacej služby vám umožní poistiť hodnotu tovaru.

Ako sa návrat spracúva?

Všetky produkty vrátené naspäť k nám, sú kontrolované naším oddelením ohľadom vrátenia, ihneď po obdŕžaní zásielky.

Ak vrátená zásielka má byť spracovaná ako refund, potom vám pošleme naspäť peniaze na účet, ktorý bol použitý na nákup tovaru.

Ak vrátená zásielka má byť spracovaná ako výmena, potom vám pošleme potvrdzujúci email o odoslaní ako náhle bude na ceste k vám.

Reklamácie sú obvykle spracované do 7 pracovných dní od prijatia zásielky a najneskôr do 30 dní.

Vrátite mi moje náklady za poštovné?

Budeme viac ako radi ak vám vrátime náklady za poštovné, kde vrátenie je požadované za našu chybu. Napríklad;

  • ak sme vám poslali zlú položku
  • ak položka je poškodená alebo chybná
  • ak vraciate naspäť vymenenú položku, ktorú už nechcete

Neposkytujeme refund na náklady za poštovné, ak už tovar nepotrebujete, alebo ak ho nepoužívate. Tieto náklady budú musieť byť uhradene vami, opäť odporúčame používať doručovaciu službu, ktorá poistí hodnotu balíku.

Neposkytujeme refund na náklady za poštovné, ak tovar bol nahlásený ako poškodený, alebo chybný a nenašli sme žiadny problém. Náklady na odoslanie položky naspäť k vám bude závisieť na položke a budete oboznámený ako náhle bude testovací proces dokončený.

Sťažnosti

Ak nie ste spokojný s tým ako sme spracovali vrátenie, refundáciu alebo opravu ospravedlňujeme sa. Chceme vyriešiť túto záležitosť. Obráťte sa na zástupcov oddelenia služieb zákazníkom na feedback@myprotein.com, alebo poštou na Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.