RÝCHLE VRÁTENIE
Postupujte podľa nižšie uvedených jednoduchých krokov, ako vrátiť nechcené oblečenie.
-
1. Zaregistrujte svoj návrat
Kliknite TU a začnite vyplňovať Vaše vrátenie.
-
2. Pošlite Váš vrátený tovar
Prejdite portálom a budete mať možnosť vybrať si dopravcu, ktorý Vaše vrátenie vykoná.
-
3. My sa postaráme o zvyšok
Po prijatí vám vrátime sumu za vrátený tovar a pošleme Vám upozornenie e-mailom. Môže to trvať 3 až 5 pracovných dní od dátumu, kedy dostaneme vrátenie tovaru.
*Vezmite prosím na vedomie, že aby bolo možné tovar vrátiť, musí byť v nedotknutom stave a musí byť vrátený do 30 dní od obdržania. Vrátenie spotrebného a neodevného tovaru musí byť vykonané prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu, ktorý môžete kontaktovať kliknutím TU
Nižšie si môžete prečítať naše rozšírené pravidlá vrátenia, kde nájdete úplné zmluvné podmienky.
Časté otázky k zásadám vrátenia tovaru
Reklamačné Podmienky
Inštrukcie na vrátenie tovaru
- Je potrebné sa spojiť s našim zákazníckym centrom:https://www.myprotein.sk/customerQuery.accountNa to, aby ste mohli napísať správu, je potrebné mať vytvorený profil. Pokiaľ ho nemáte vytvorený, musíte si ho vytvoriť a po vyriešení problému ho môžete v nastaveniach vymazať. Uistite sa, že k profilu je priradený funkčný mail (v prípade prihlásenia sa cez FB bude použitý mail, ktorý máte priradenú ku vášho FB účtu).
- V správe napíšte číslo objednávky (pokiaľ ho neviete, napíšte, že ho nemáte a my si od vás vypýtame alternatívne údaje), produkty, ktoré chcete vrátiť a ak ste objednávali ako neregistrovaný užívateľ, napíšte aj to.
- Odpoveď bežne dostanete behom 24 hodín, ale počas rušných období to môže trvať aj 48 hodín.
- Pokiaľ je všetko jasné, obdržíte návratný formulár na váš email, ktorý je pripojený ku vášmu účtu. Tento si skontrolujte, či je vyplnený správne, vytlačte a vložte do balíka spolu s produktami.
- Do správy obdržíte link, kde si vytvoríte návratný štítok cez Packetu (ak ho nedostanete, vypýtajte si ho). Formulár na linku je možné vyplniť len raz, takže si na to rezervujte dostatočne dosť času. Pokiaľ túto stránku zavriete, je možné, že už znovu nebude fungovať a budete musieť požiadať o nový link.
- Po vyplnení formuláru na linku dostanete návratný štítok, ktorý je potrebné nalepiť na krabicu. Odberné miesta Packety sú vypísané tu:https://www.packeta.sk/pobocky
- Na odbernom mieste si nezabudnite pýtať potvrdenie o prevzatí balíka, ale si uložte číslo na vygenerovanom formulári.
- Potom ako bude balík doručený do nášho skladu vám budú vrátené peniaze na účet, z ktorého ste platili. Prevod bežne trvá 3-5 pracovných dní.
- Balík môžete odoslať aj poštou na poľskú adresu z formulára, ktorý ste dostali na mail. Formulár z mailu ideálne 2x vytlačte, jednu kópiu prilepte na krabicu a druhú vložte do balíka. Berte, prosím, na vedomie, že balík je vo vašej zodpovednosti pokým nepríde do nášho skladu. Taktiež odporúčame zvoliť doručenie so sledovaním zásielky.
Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky sú v súlade s našimi Podmienkami Predaja. Vyhradzujeme si právo na zmenu tohto protokolu kedykoľvek. Tento protokol bol naposledy aktualizovaný 04/05/2021.
Keď vám dorazí objednávka, prosím skontrolujte ju čo najskôr po obdržaní a vždy pred použitím. Ak sa vyskytli nejaké chyby, prosím nahláste nám ich čo najskôr, aby sme tieto problémy mohli začať vyšetrovať.
Predtým než sa budete snažiť vrátiť nám položku, alebo objednávku, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis a požiadajte ich o reklamačné číslo. Bez reklamačného čísla je to veľmi zložité spracovať váš navráť produktov čo môže znamenať, že celý proces bude trvať ešte dlhšie.
Vaše zákonné práva
Náš reklamačný protokol nemá vplyv na vaše zákonné práva.
Pre viac informácií o vašich ďalších zákonných právach, navštívte prosím webovú stránku vlády Spojeného Kráľovstva na: www.direct.gov.uk
Môžem vrátiť tovar?
Máte 14 dní na zrušenie objednávky v rámci nášho 14 dňového reklamačného obdobia, ktoré začína od dňa kedy dostanete zásielku. Všetky položky musia byť vrátené nepoužité a v pôvodnom obale, tak ako vám prišli.
Ak ste už vrátili položku pre hocijaký dôvoď, a dostali ste náhradu, potom tiež máte právo zrušiť náhradný produkt do 7 dní. Toto právo sa začína dňom nasledujúcim po prijatí tovaru. Refundácia bude spracovaná keď prijmeme náhradný tovar naspäť.
Čo mám robiť, keď som dostal nesprávnu položku?
Ospravedlňujeme sa, ak ste dostali nesprávnu položku omylom. Nie je to bežné a chceme to napraviť tak rýchlo ako to je možné.
Skúmame každý prípad zvlášť, keď zvažujeme návrat výrobku; v niektorých prípadoch požadujeme extra informácie ako sú napr. fotky, aby sme mohli zvoliť ten najlepší postup. Našim cieľom je, aby sme túto situáciu vyriešili čo najlepšie a najrýchlejšie.
Čo mám robiť, keď moja položka je poškodená?
Prijmite prosím naše ospravedlnenie, ak ste obdŕžali tovar, ktorý je poškodený. Chápeme, ako frustrujúce to môže byť a preto to chceme vyriešiť tak rýchlo ako je to možné.
Ak si myslíte že, položka je poškodená, prosím kontaktujte nás. Budeme potrebovať, aby ste nám povedali kde je presne chyba a čo najskôr po zistení závady, my vám poradíme čo robiť ďalej.
Môžete nás kontaktovať pomocou vášho online účtu. Priložte prosím fotky zobrazujúce poškodenie do správy. Člen nášho tímu preskúma podrobnosti a ponúkne vám najlepšie riešenie.
Ako môžem nahlásiť chybu s mojim produktom?
Naším cieľom je zabezpečiť vysoký výrobný štandard, ktorý sa vzťahuje na každú Myprotein objednávku, avšak z času na čas môže dôjsť k problémom.
Prijmite prosím naše ospravedlnenie, ak si myslíte, že nastala chyba s položkou, berieme všetky sťažnosti týkajúce sa kvality našich výrobkov vážne a budeme musieť vyšetriť váš problém podrobnejšie.
Aby sme tento problém mohli vyriešiť, žiadame vás, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom svojho online účtu. Uveďte, prosím podrobnosti o poruche a pokiaľ je možné priložte obrázky k vašej správe.
Naši kontrolóri kvality preskúmajú vašu správu a budú sa snažiť vyriešiť problém do 24 až 48 hodín. Vezmite prosím na vedomie, že niektoré prípady môžu trvať dlhšie.
Ako môžem zariadiť návrat?
Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis tím cez vlastný Myprotein Účet, pre zabezpečenie návratu.
Budeme potrebovať vaše číslo objednávky, položku ktorú chcete vrátiť a dôvod vrátenia. Po obdŕžaní týchto informácií vám poskytneme unikátne reklamačné číslo a všetky potrebné informácie, aby sme mohli zabezpečiť návratnosť.
Prosím, zabaľte položku bezpečne a uistite sa že reklamačný formulár je vo vnútri.
Budeme od vás potrebovať doklad o poštovnom doručení po odoslaní tovaru k nám. Doklad o poštovnom nebude nič stáť, ale bez neho nemusíme byť schopní spracovať refundáciu alebo náhradu v prípade ak sa položka stratí v tranzite.
Ak ste požiadali o výmenu a daný tovar už nie je k dispozícií, tak vám pošleme refund naspäť na pôvodný účet, ktorý bol použitý na nákup tovaru.
Každú položku, ktorú ste prijali a potom vrátili, je na vašej zodpovednosti, až pokým zásielka nepríde k nám do skladu. Preto sa uistite, že výrobky, ktoré nám posielate naspäť prostredníctvom doručovacej služby vám umožní poistiť hodnotu tovaru.
Ako sa návrat spracúva?
Všetky produkty vrátené naspäť k nám, sú kontrolované naším oddelením ohľadom vrátenia, ihneď po obdŕžaní zásielky.
Ak vrátená zásielka má byť spracovaná ako refund, potom vám pošleme naspäť peniaze na účet, ktorý bol použitý na nákup tovaru.
Ak vrátená zásielka má byť spracovaná ako výmena, potom vám pošleme potvrdzujúci email o odoslaní ako náhle bude na ceste k vám.
Reklamácie sú obvykle spracované do 7 pracovných dní od prijatia zásielky a najneskôr do 30 dní.
Vrátite mi moje náklady za poštovné?
Budeme viac ako radi ak vám vrátime náklady za poštovné, kde vrátenie je požadované za našu chybu.
Napríklad;
ak sme vám poslali zlú položku
ak položka je poškodená alebo chybná
ak vraciate naspäť vymenenú položku, ktorú už nechcete
Neposkytujeme refund na náklady za poštovné, ak už tovar nepotrebujete, alebo ak ho nepoužívate. Tieto náklady budú musieť byť uhradene vami, opäť odporúčame používať doručovaciu službu, ktorá poistí hodnotu balíku. Na vrátenie tovaru máte 30 dní. Z hygienických dôvodov spodné prádlo a masky nemôžu byť vrátené.
Neposkytujeme refund na náklady za poštovné, ak tovar bol nahlásený ako poškodený, alebo chybný a nenašli sme žiadny problém. Náklady na odoslanie položky naspäť k vám bude závisieť na položke a budete oboznámený ako náhle bude testovací proces dokončený.
Sťažnosti
Ak nie ste spokojný s tým ako sme spracovali vrátenie, refundáciu alebo opravu ospravedlňujeme sa. Chceme vyriešiť túto záležitosť. Obráťte sa na zástupcov oddelenia služieb zákazníkom cez Kontaktné Centrum, ktoré nájdete na vlastnom Myprotein Účte, alebo poštou na Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.
Ak chcete zariadiť vrátenie, prečítajte si vyššie uvedené kroky a kliknite na zvýraznený text v časti „Zaregistrovať vrátenie tovaru“.
Chceme, aby sa všetkým našim zákazníkom páčili ich produkty, takže ak nie ste spokojní s vašou objednávkou, môžete nám ju poslať späť. Poskytujeme samoobslužnú možnosť, aby ste mohli svoje vrátenie spracovať rýchlo a jednoducho. Ak chcete začať s vrátením, postupujte podľa vyššie uvedených krokov a kliknite na zvýraznený text v časti „Zaregistrujte svoj návrat“.
Vrátenie peňazí by sa malo vrátiť na váš účet do 5 pracovných dní a my vám pošleme e-mail, aby sme vás informovali, že je na ceste! Ak nedostanete vrátené peniaze a od prijatia nášho e-mailu prešlo 10 pracovných dní, budete musieť kontaktovať náš tím služieb zákazníkom prostredníctvom svojho účtu.