Suplementy

Prečo Užívať Omega 3 Mastné Kyseliny | Výhody Rybieho Tuku

Omega 3 mastné kyseliny sú dôležité pre zdravie nášho tela. Tieto mastné kyseliny však nedostávame do tela v takej miere, v akej ich skutočne potrebujeme. Pre vegánov bez vyváženej stravy môže byť ich potreba ešte väčšia. Tak ako zabezpečiť telu to, čo potrebujete?

Existujú tri dôležité omega 3 mastné kyseliny, vrátane kyseliny alfa-linolénovej, kyseliny eikosapentaénovej a kyseliny dokosahexaénovej. EPA a DHA sa nachádzajú hlavne v rybách, čo znamená, že vegáni musia nájsť tento základný tuk niekde inde.

Omega 3 mastné kyseliny boli spojené s prevenciou a liečbou srdcových ochorení spolu s ich dôležitou úlohou v kognitívnej funkcii a dokonca aj pri liečbe depresie.

Zdravé tuky – Omega 3 Mastné Kyseliny

Tuk je slovo, ktoré mnohí túžia odstrániť zo slovníka ich stravy. Je pravda, že sú tu niektoré zlé tuky, ktorým by sme sa mali vyhnúť. No existujú aj iné, ktoré sú nevyhnutné pre naše dobré zdravie, pretože  telo si ich samo nedokáže vytvoriť. To znamená, že je potrebné ich do jedálnička zaradiť. So zdravou a vyváženou stravou môžete pravdepodobne rátať s tým, že vaše telo dostáva to, čo potrebuje. Ale u niektorých vegánov môže existovať malé množstvo neistoty, či prijímajú zdravú dávku týchto mastných kyselín.

Získanie dostatočného množstva ALA (kyseliny alfa-linolénovej) vyžaduje viac plánovania pre vegánov na kompenzáciu množstiev, ktoré sa inak získavajú z mäsa a rýb. Prírodné zdroje vhodné pre vegánov zahŕňajú semená chia, mleté ​​ľanové semeno, konopné semená a vlašské orechy. Môžete tiež použiť zeleninový repkový olej pri príprave a varení jedla.

Vegánske zdroje tukov - Omega 3 Mastné Kyseliny

Zápaly

Omega 3 tiež zohrávajú dôležitú úlohu pri regulácii a znižovaní zápalu v tele. Zápaly majú širokú škálu škodlivých účinkov na naše blaho, vrátane kožných problémov, ako je akné. Taktiež sú zodpovedné sa problémy s pohyblivosťou, ako je napríklad artritída. Okrem toho štúdie ukázali, že omega 3 môžu pomôcť pri astme a Crohnovej chorobe.

Ochorenie srdca

Suplementácia mastných kyselín sa vo veľkej miere odporúča kvôli ich schopnosti znížiť riziko srdcových ochorení. Omega 3 mastné kyseliny pomáhajú tým, že znižujú hladinu LDL (zlého) cholesterolu a zároveň zvyšujú hladinu HDL (dobrého) cholesterolu vo vašom tele. Omega 3 mastné kyseliny pomáhajú znižovať riziko krvných zrazenín riedením krvi, znižovaním krvného tlaku a spomaľovaním tvorby povlaku vo vašich tepnách.

Omega 3 Mastné Kyseliny pre zdravie

 

Palivo pre mozog

Zatiaľ čo sa pomerne veľa rieši potreba omega 3 pri zotavovaní a raste vo vzťahu k cvičeniu, je tiež nevyhnutné, aby sa na omega 3 zamerali aj matky. Štúdie ukázali, že budúce matky s primeranou hladinou omega 3 majú menej pravdepodobné problémy pri vývoji plodu v tehotenstve.

V staršom veku sa preukázalo, že DHA (kyselina dokosahexaenová) znižuje riziko Alzheimerovej choroby, ako aj iné kognitívne ochorenia v staršom veku, ako je demencia.

American Heart Foundation odporúča, aby dospelí konzumovali 500 mg DHA a EPA denne. Telo si robí EPA a DHA z omega 3 mastných kyselín. U ne-vegánov, ktorí majú zdroj omega 3 z rýb, si ženy premenia asi 21% omega 3 do EPA a 9% do DHA. Muži premenia približne 8% omega 3 na EPA a 0-4% omega 3 na DHA.

Teraz ste pravdepodobne počuli všetko, čo potrebujete vedieť o tom, aký má telo úžitok z omega 3 a prečo sú oveľa dôležitejšie pre vaše dobré zdravie, ako ste si to možno doteraz mysleli. Otázkou teda je, ako do tela tieto omega 3 mastné kyseliny dostanete?

  • Hlavným prírodným zdrojom omega 3, iným ako sú ryby, sú morské riasy. Morské riasy obsahujú 250 mg DHA a 125 mg EPA na porciu.
  • Myprotein Vegan Omega 3 poskytujú všetky výhody omega 3 vrátane udržiavania funkcie srdca, normálnej funkcie mozgu a normálneho videnia. Kúpite ich tu:

Zdroje

http://www.myprotein.com/thezone/search/ by Faye Reid



Myprotein.Sk

Myprotein.Sk

Spisovatel' a Expert


Chcete si objednať naše produkty? Pozrite si naše najaktuálnejšie akcie tu... Kúp Teraz