Tréning

Penový Valec | Foam Roller | Jeho Vplyv Na Regeneráciu

V minulom článku sme si čosi povedali o strečingu, kde v závere sme si spomenuli aj pomôcku Foam roller alebo ináč povedané penový valec. Pre tých ktorý nevedia, je to pomôcka na cvičenie, ktorá slúži na prekrvenie svalstva pred tréningom alebo uvoľnenie svalstva po záťaži.

2018-04-07 10:35:19By Jakub Gurka

Tréning

Muži Versus Ženy | Zásadné Rozdiely V Tréningu A Systéme

Vo všeobecnosti ženy aj muži dosahujú najlepšie výsledky pri spaľovaní tuku, budovaní sily alebo pri snahe naberať svalovú hmotu zo základných a rovnakých princípov. Tréning sám o sebe zlepšuje funkciu mozgu a zrýchľuje metabolizmus tukov. Nájdu sa však aj menšie rozdiely v systémoch tréningu, o ktorých ste možno nevedeli.

2018-04-07 10:29:19By Nikolas Molnár

Strava

Nepodceňujte Zdravý Spánok | Spánok Ako Dôležitý Faktor

Správny spánok znamená ľahké zaspávanie, neprebúdzanie sa až do rána a v neposlednom rade prebúdzanie sa ráno s energiou. Ak máte ťažkosti so zaspávaním, spánkom, prebudením, je to znamenie, že vaše telo nedokáže zvládať stres, ktorý je na vašich pleciach.

2018-03-23 20:01:57By Nikolas Molnár

Tréning

Prospešnosť Chôdze | Aktívny A Pasívny Odpočinok

Skúste zahodiť vaše zaužívané stereotypy, zvýšiť svoju mieru pohybu a pozorujte zmeny, ktoré nastanú. Nezabudnite pri tom na pravidelný pitný režim, vhodnú obuv a správne držanie tela.

2018-03-18 07:08:00By Alexandra Baroková

Tréning

Nezabúdajte Na Strečing | Rady A Tipy O Strečingu | Myprotein

Na začiatku tréningu po zahriatí je vhodné zaradiť dynamický strečing a pripraviť tak svaly na váš tréning. Statickému strečingu je dobré povenovať sa aspoň 5-10 minút po tréningu a venovať sa odcvičeným a problémovým partiám.

2018-03-09 17:26:57By Jakub Gurka

Tréning

Prospešnosť Chôdze | Benefity | Fyzické A Psychické Zdravie

Pravidelná chôdza prináša benefity nielen vo forme fyzického, ale aj psychického zdravia. Jedným z hlavných benefitov je garancia dobrej nálady. Keďže chôdza vyplavuje do tela endorfíny, platí pravidlo, že čím viac za deň prejdete, tým lepšiu náladu budete mať.

2018-03-05 18:08:01By Alexandra Baroková

Strava

Chudnutie | Diéta | 6 Spôsobov A Tipov Ako Schudnúť

Pre tých z vás, ktorí sa nechcú vzdať svojho obľúbeného koláčika, stačí dočítať tento krátky článok, vďaka ktorému objavíte rôzne rady a tipy, ktoré vám zabezpečia značnú mieru flexibility vo vašej diéte bez toho, aby ste sa museli obávať zbytočných tukových prírastkov!

2018-02-12 13:15:25By Myprotein.Sk

Tréning

Kvalitný spánok | Ako na kľudný spánok | Zdravý spánok

Spánok nefunguje ako "vypínač". Je to skôr pomalé uvoľnenie nohy z pedálu. Doprajte svojmu telu čas na to, aby dokázalo prejsť z hektického stavu počas dňa do toho kľudnejšieho. Pozrime sa, ako na 8 hodinový spánok.

2017-10-17 13:25:15By Myprotein.Sk

Strava

Rozhovor s Martinou Poizlovou | Bikini fitness | Sportmodel

"Keď človek robí niečo čo miluje a miluje to čo robí, tak je ochotný tomu obetovať všetko. Nikdy som neľutovala, že som s týmto športom začala." Prezradila Martina.

2017-10-13 18:49:19By Myprotein.Sk

Tréning

Nápady ako oživiť fitness aktivity | Cvičiť sa dá naozaj všade

Stáva sa, že napriek motivácii s cvičením po určitej dobe skoncujeme. Pre mnohých ľudí je omnoho lepšie, ak sa budú usilovať o malé a zvládnuteľné zmeny, ktoré im pomôžu dosiahnuť aktívnejší spôsob života. Potrebujete inšpiráciu?

2017-09-06 20:48:57By Myprotein.Sk