Tréning

Cviky Na Ramená | Tréningový Plán Pre Začiatočníkov

Myslíte si, že cvičíte ramená správne a z každej strany? Preverte si svoje skúsenosti alebo ak ešte len začínate, získajte prehľad o tých najúčinnejších cvikoch na ramená. Vybudujte ten správny 3D efekt.

2018-06-20 22:30:59By Jakub Gurka

Tréning

Beh A Tepová Frekvencia | Chudnutie Behom | Myprotein.sk

Zaujímate sa o beh a chcete z neho vyťažiť maximum? V najnovšom článku vám prinášame praktické tipy o tom ako správne behať, ako si strážiť tep a ako schudnúť pomocou behu.

2018-06-12 20:59:32By Jakub Gurka

Tréning

Joga | Yoga | Joga Pre Začiatočníkov | Cviky Na Jogu

Cítite vnútorný nepokoj, stuhnuté svaly a nepohodlie pri tréningu? Možno by ste mali začať popri tréningu cvičiť jogu. Dostane vás z nepríjemných ťažkostí a vďaka nej začnete lepšie regenerovať. V článku je obrázkový návod, ako na to.

2018-06-01 19:18:25By Jakub Gurka

Tréning

Netradičné Cviky Na Hrudník | Spestrite Si Váš Tréning

Medzi najčastejšie a dalo by sa povedať aj najúčinnejšie cviky na hrudník radíme jednoznačne benchpress, tlaky jednoručiek a rozpažky. No existuje množstvo iných cvikov, ktoré sú tiež efektívne a zaujímavé. Ak vám dochádzajú nápady na nové cviky, ktoré zapojiť do svojho tréningu, prinášame vám pár tipov.

2018-05-19 11:07:29By Jakub Gurka

Strava

Praktické Tipy Do Diéty | Pohyb | Strava | Doplnky

Zaradením pravidelného pohybu, dbaním na správny podiel príjmu bielkovín a zdravých tukov, obmedzením rafinovaných cukrov a konzumácie priemyselne spracovaných surovín plných nekvalitných ingrediencií za krátky čas pocítite pozitívny vplyv na vaše zdravie. Tento efekt viete podporiť aj zvolením správnych doplnkov výživy.

2018-05-12 14:57:56By Alexandra Baroková

Tréning

Leg Day | Tréning Na Nohy | Cviky Na Nohy

Ako správne nastaviť tréning nôh? Aké cviky sú dobre a ako ich cvičiť? Prečítajte si ako technicky správne robiť cviky ako predkopávanie, výpady, leg press a samozrejme aj klasický drep a začnite makať na svojich nohách ako nikdy predtým!

2018-05-04 19:28:22By Jakub Gurka

Tréning

Penový Valec | Foam Roller | Jeho Vplyv Na Regeneráciu

V minulom článku sme si čosi povedali o strečingu, kde v závere sme si spomenuli aj pomôcku Foam roller alebo ináč povedané penový valec. Pre tých ktorý nevedia, je to pomôcka na cvičenie, ktorá slúži na prekrvenie svalstva pred tréningom alebo uvoľnenie svalstva po záťaži.

2018-04-07 10:35:19By Jakub Gurka

Tréning

Muži Versus Ženy | Zásadné Rozdiely V Tréningu A Systéme

Vo všeobecnosti ženy aj muži dosahujú najlepšie výsledky pri spaľovaní tuku, budovaní sily alebo pri snahe naberať svalovú hmotu zo základných a rovnakých princípov. Tréning sám o sebe zlepšuje funkciu mozgu a zrýchľuje metabolizmus tukov. Nájdu sa však aj menšie rozdiely v systémoch tréningu, o ktorých ste možno nevedeli.

2018-04-07 10:29:19By Nikolas Molnár

Strava

Nepodceňujte Zdravý Spánok | Spánok Ako Dôležitý Faktor

Správny spánok znamená ľahké zaspávanie, neprebúdzanie sa až do rána a v neposlednom rade prebúdzanie sa ráno s energiou. Ak máte ťažkosti so zaspávaním, spánkom, prebudením, je to znamenie, že vaše telo nedokáže zvládať stres, ktorý je na vašich pleciach.

2018-03-23 20:01:57By Nikolas Molnár

Tréning

Prospešnosť Chôdze | Aktívny A Pasívny Odpočinok

Skúste zahodiť vaše zaužívané stereotypy, zvýšiť svoju mieru pohybu a pozorujte zmeny, ktoré nastanú. Nezabudnite pri tom na pravidelný pitný režim, vhodnú obuv a správne držanie tela.

2018-03-18 07:08:00By Alexandra Baroková