Strava

Najväčšie výhody bezlepkovej diéty | Lepok vo svete fitness

Ľudia s alergiou na pšenicu, gluténovou intoleranciou alebo celiakiou sú tí, ktorí majú najväčší úžitok z vyradenia lepku z ich stravy. Ako je to však s tými, ktorým táto intolerancia nebola zistená?

2018-06-14 22:06:25By Myprotein.Sk

Strava

Ako Zvýšiť Testosterón | Ako Správne Nakopnúť Hormóny | Myprotein.sk

V dnešnom článku sa budeme sústrediť na zvýšenie hormónu testosterónu prirodzenou cestou. Dozviete sa akým chybám sa treba vyhýbať a ktoré doplnky je dobré zaradiť do vášho suplementačného plánu, aby ste dosiahli svoj cieľ.

2018-06-01 19:04:43By Nikolas Molnár

Strava

Ako Dostať Kalórie Pod Kontrolu | 8 Tipov Ako Na Kalórie

Neviete si rady s nastavením kalorického deficitu? Alebo práve naopak, potrebujete nabrať nejaké to svalstvo? Prečítajte si pár zásad, ktoré vám zaručia efektívny pokrok. Nenechajte sa kalóriami ovládať, je to iba jednoduchá matematika.

2018-05-25 20:29:12By Alexandra Baroková

Strava

Praktické Tipy Do Diéty | Pohyb | Strava | Doplnky

Zaradením pravidelného pohybu, dbaním na správny podiel príjmu bielkovín a zdravých tukov, obmedzením rafinovaných cukrov a konzumácie priemyselne spracovaných surovín plných nekvalitných ingrediencií za krátky čas pocítite pozitívny vplyv na vaše zdravie. Tento efekt viete podporiť aj zvolením správnych doplnkov výživy.

2018-05-12 14:57:56By Alexandra Baroková

Strava

Nízkosacharidová Diéta | Keto Diéta | Liek Na Rakovinu

Diéta s nízkym obsahom sacharidov je v dnešnej dobe obľúbenou témou. Môže strava s nízkym obsahom sacharidov zmeniť vašu genetiku, aby sa zabránilo alebo v niektorých prípadoch dokonca zvrátiť chorobu ako rakovina?

2018-05-04 19:09:57By Nikolas Molnár

Strava

Zázrak Menom Kokos | Prečo By Mal Patriť Do Vašej Kuchyne

Nie nadarmo si kokosový orech zaslúži prívlastok superpotravina. Zo zdravotného hľadiska konzumácia kokosu podporuje trávenie, pôsobí ako prevencia chorôb srdca, rakoviny, ale aj zápalu kĺbov. Navyše zlepšuje imunitu, chráni pokožku a pomáha udržiavať správnu hladinu cukru v krvi.

2018-04-28 08:47:46By Alexandra Baroková

Strava

Orieškové Maslá | Arašidové Maslo | Aké Si Vybrať

Arašidové maslo sa objavuje na jedálnom lístku rekreačných fitness športovcov, ale aj profesionálnych. Dôvod je ten, že maslo im dodá extra dávku živín a kalórií potrebných pre budovanie svalovej hmoty a podanie skvelého športového výkonu. Využívajú ho aj v diétnom režime, ktorý je zameraný na vyrysovanie svalstva.

2018-04-21 10:49:16By Jakub Gurka

Strava

Pôvod Makronutrientov | Počítať Makrá Alebo Nie

Vo veľa veciach sú ľudia len nedostatočne informovaní. Chcem poukázať na to, že nie všetko čo robia profesionáli je dobré a nie všetko, čo bolo pred pár rokmi zdravé, je zdravé aj teraz. Ako je to naozaj s počítaním makronutrientov?

2018-04-20 22:40:20By Nikolas Molnár

Strava

Tipy Na Chutné Raňajky S Myprotein | Čo Raňajkovať

Počas pracovného týždňa býva náročné nájsť si ráno dostatok času na prípravu zdravých, nutrične hodnotných raňajok. Verím, že vás inšpirujem a moje štyri raňajkové tipy obohatia vaše rána o skvelé raňajky, ako aj ušetria čas pri ich príprave.

2018-04-14 10:24:07By Alexandra Baroková

Strava

Nepodceňujte Zdravý Spánok | Spánok Ako Dôležitý Faktor

Správny spánok znamená ľahké zaspávanie, neprebúdzanie sa až do rána a v neposlednom rade prebúdzanie sa ráno s energiou. Ak máte ťažkosti so zaspávaním, spánkom, prebudením, je to znamenie, že vaše telo nedokáže zvládať stres, ktorý je na vašich pleciach.

2018-03-23 20:01:57By Nikolas Molnár